wtorek, 7 maja 2013

Takie tam informacje.

No, także ten - dziś zamierzam zacząć pisać nową notkę, jak dobrze pójdzie, będzie
a) dziś wieczorem
b) jutro wieczorem
c) pojutrze wieczorem.
Dłużej nie będziecie czekać ^^.
No i chciałabym się pochwalić - narysowałam Kendalla.
Nie miałam skanera, więc strzeliłam fotkę.
Później zeskanuję, i zobaczycie, że wcale nie wyszedł tak źle.
Uwielbiam mój aparat w komórce 0,00009 Mpx XDD

Wiem, jest pjenkny ;____;. HAHAHAHA, NIE.

No, i założyłam sb twittera - znajdziecie mnie pod LorrieRusher ^^.
Oczywiście obserwuję na TT moje słoneczka *_*.
James napisał około północy czasu polskiego, że cieszy się, iż ma na TT ponad 1,5 miliona fanów. Co odpisałam?
 - THAT'S NICE HONEY.
XDDD. Przyjazna ja. Dodałam jeszcze ten obrazek:

WIĘC JESTEM BARDZO MIŁA DLA JAMESA, JAK WIDZICIE XD.
Czuję się tak blisko niego ;__;.
Jestem taka szczęśliwa, że wpadłam na pomysł z tym twitterem!
Może kiedyś do mnie napisze? 
HAHAHAHA, JASNE.
Tak w ogóle, to chciałabym bardzo podziękować wszystkim za komentarze, za oceny i wgl za wszystko. To dla mnie ważne, abyście polubili ten blog - bo jak każde opowiadanie, które napisałam, - jest on moim dzieckiem ;__;.
I w sumie, to chyba mój najbardziej wartościowy literacko blog!
Jestem taka z siebie dumna ;__;.
No dobra, nie przynudzam już.
Zapraszam do dodawania komentarzy, do wchodzenia na mojego twittera, i do bycia RUSHEREM <3.
PEACE  & LOVE & RAPE.


2 komentarze:

  1. I jestem! W zaskakująco szybkim tępie nadrabiam twojego bloga xd bardzo mi się podoba. Masz olbrzymi talent! No to czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LIEBSTER BLOG AWARD ! ;) Więcej informacji znajdziesz u mnie: all-over-again-with-b-t-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie spamowanie, chyba że chcesz zareklamować blog o BTR ^^