czwartek, 9 maja 2013

Liebster Blog Award + Informejszyn

Informejszyn jest taka: najprawdopodobniej dziś nie wyrobię się z nową notką i będzie jutro ;__;.
Ale już wiem, co napisać, tylko jeszcze mi się nie chce ^^
No, a teraz... Liebster Blog Award.

Bardzo dziękuję Natalie Schmidt za moją pierwszą w życiu nominację! Jestem szczęśliwa z tego powodu, jak nigdy ^^. Miło wiedzieć, że to, co piszę podoba się ludziom.




Zasady:- Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach "dobrze wykonanej roboty".- Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.- Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.- Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.



Pytania od Natalie Schmidt:

1. Od kiedy jesteś Rusher?
 - Hmm, niedawno, od jakiegoś miesiąca ^^.
2. Ile masz lat?
 - 16 :)
3. W jakim mieście mieszkasz?
 - W Szczecinie.
4. Skąd dowiedziałaś się o Big Time Rush?
 - Przeczytałam o nich bodajże w Bravo, jakieś 3 lata temu, a dopiero niedawno zdecydowałam się obejrzeć na Nickelodeon HD, gdy leciało, i zakochałam się...
5. Dlaczego zaczęłaś pisać o BTR?
 - Podziękowania należą się Kyasarin-chan, albo inaczej Zakochanej w Deszczu, gdyż wena naszła mnie, gdy czytałam jej bloga (big-time-rush-4ever.blog.onet.pl) - tak bardzo mnie się on spodobał, że sama tez chciałam coś napisać... i poszło.
6. Kogo z chłopaków lubisz najbardziej?
 - Bardzo trudne pytanie... Hmmm, jestem 25 % Maslover, 25% Penator, 25% Cover Girl i 25% Henderwhore... Ostatnio chyba Logana, ale zmienia mi się. ^^
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
 - Pisać wiersze i opowiadania, śpiewać, robić zdjęcia, rysować, malować, grać na gitarze, zwiedzać... *-*, być Rusherką... Ale nią jestem cały czas <3
8.  Jakie jest Twoje największe marzenie?
 - Zostać sławną pisarką, poznać wszystkich moich żyjących jeszcze idoli, być szczęśliwa. ^^
9.  Co byś zrobiła, gdybyś była milionerką?
 - Kupiłabym sobie duuużo ciuchów, przyborów do malowania obrazów, ładny dom w Californi i samochód. Resztę pieniędzy oddałabym na cele dobroczynne ^^.
10. Który chłopak z BTR ma według Ciebie najładniejsze oczy?
 - Kendall ma śliczne, ale i tak wygrywa James i jego cudne migdałowe spojrzenie *__*.
11. Za co lubisz BTR?
 - Emanują pozytywną energią, gdy na nich patrzę, to się uśmiecham. Mają jakiś dziwny magnetyzm, który mnie przyciąga do nich, a poza tym mają wspaniałą osobowość, są mili, mają niesamowity talent, no i... są śliczni, kurde!

Moje nominacje: 


Moje pytania:

1. Co byś zrobiła, gdyby chłopcy z BTR zapukali do twych drzwi? XD
2. Od kiedy zajmujesz się pisaniem blogów/opowiadań?
3. Czy grasz na jakimś instrumencie?
4. Czy należysz do jakichś fandomów prócz Rushers?
5. Czy czytasz mojego bloga? XDD
6. Jaka jest twoja ulubiona reklama?
7. Jakie jest twoje wymarzone tropikalne miejsce do którego chętnie byś pojechała?
8. Jakby James Maslow chciałby cię przeruchać po imprezie, dałabyś się?
9. Czy jesteś zboczona? (ale pytanie krejzi xd)
10. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
11. Często się reflektujesz?


Nara kociaki :*****

1 komentarz:

  1. Pozwól że na pytania odpowiem tutaj xd
    1) rzuciłabym się na nich i wycałowała albo bym zemdlała
    2)od jakiś... 10 miesięcy xd
    3) raczej nie... Chociaż kiedyś sama nauczyłam się grać 3 kolędy na pianinie xd
    4)Troszkę Mixers i tak w 1/10 Belibers i w 1/5 fanka Taylor Swift
    5)no pewnie że tak xD
    6)reklama orzeszków z Piotrem Żyłą XDD
    7)Brazylia, Maui albo Hiszpania
    8)haha xD chyba tak xD
    9)no ba... Pewnie że tak xD
    10)spagetti!
    11)co to znaczy?

    P.S nominowałaś wszystkie moje blogi?!?!?! O.O
    Dziękuję kochana! ;**

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie spamowanie, chyba że chcesz zareklamować blog o BTR ^^